29 września 2014

Jesień & Pielęgnacja moich włosów.

Hejka kochani!
Jestem zaskoczona tym jak szybko leci czas! Zawsze tak strasznie to wszystko mi się dłużyło, teraz pędzi jak szalone. Nastała już jesień, póki co nie jest dla nas brutalna i możemy cieszyć się piękną, złocistą jesienią! Przynajmniej tak jest u mnie, mam nadzieje, że u was również. Osobiście taką jesień kocham najbardziej i jak dla mnie mogłoby się obyć bez deszczu czy ponurej pogody.






Zawsze przed zimą, jesteście w szoku, że ją tak uwielbiam. Jednak ja kocham śnieg, to wracanie do ciepłego domu gdy jest tak zimno na dworze, wieczory z ciepłą herbatą i książką, a do tego jeszcze święta...Nie ma nie lepszego! Każda pora roku, jest dla mnie wyjątkowa i w każdej zachwyca mnie co innego. 
Sukienkę którą możecie oglądać na powyższych zdjęciach, dostałam od mamy, natomiast ona kupiła ją będąc na wczasach. Jak dla mnie jest genialna i uważam, że idealnie pasuje na jesień! Czeka mnie dużo nauki w tym roku ponieważ czekają mnie egzaminy zawodowe, na których naprawdę mi zależy! Dlatego mam nadzieje, że mi się uda i byłoby mi bardzo miło gdybyście trzymali za mnie kciuki hah :) Również zapraszam Was na filmik o pielęgnacji moich włosów. Będę bardzo szczęśliwa jeśli skomentujecie a tym bardziej jak dacie suba! 



11 komentarzy:

  1. Cudowna kurtka. Torba na pewno zdobyłaby serce mojej mamy.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jesień już pełną parą, ale jak na razie ten tydzień słonecznie się zapowiada.
    Zazdroszczę już takich długich włosów, ja cały czas dzielnie zapuszczam ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw i piękne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak! Ja też uwielbiam zimę, ma swój oryginalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Ja nie lubię takiej pogody i w ogóle jesieni ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam zimę i tą panującą wtedy atmosferę ♥
    Śliczna sukienka! Będę trzymała za Ciebie kciuki, aby dobrze Ci poszło na egzaminach zawodowych ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com-kliik!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ♡ przepiękne masz włosy! zaraz biorę się za oglądanie filmiku :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz i masz świetne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sama również uwielbiam zimę, więc wcale mnie to nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń