16 września 2012

To już 101 notka !

Hej ! Wczoraj wieczorem zauważyłam ,że przegapiłam 100 notkę a chciałam na nią przygotować coś specjalnego . Tak więc kochani mam dziś dla was niespodziankę ;)

A na początek mały mix zdjęć od powstania bloga az do teraz :


Chcąc wam podziękować więc postanowiłam ,że zobacze kto najczęściej komentował mojego bloga i w następnej notce wam je pokażę ! Mam nadzieje , że taka niespodzianka przynajmniej niektórym się spodoba ;)

A teraz kolejna już dla wszystkich nie tylko tych komentujących ! Już dawno poprosiliście mnie o to żebym zrobiła filmik który zauważyłam ,że ostatnio jest bardzo popularny a dokładnie " moje sekrety " tak więc porsze bardzo :


Mam nadzieje ,że niespodzianka choć trochę wam się spodobała bo miałam naprawdę mało czasu na to by cokolwiek wymyślić !

26 komentarzy:

  1. Świetny filmik, coś nas łączy :) I gratuluje 101 notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeeeju jak słodko wyglądasz na tym filmikuu ;* a gdzie te polecenia ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję 101 notki :) Fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam swoją 100 notkę, teraz jest już 506. Mam pytanie jak zrobiłaś to, że dodałaś filmik, a nie widać tego takiego napisu na nim ''You tube'' gdzie po kliknięciu ktoś może zobaczyć twój kanał. Bardzo mi to potrzebne, poneiważ chciałam też nagrać coś takiego, a nie chce by ktoś widział moj kanal, jeśli możesz odpowiedz w komentarzu u mnie. :)


    Zapraszam do siebie, chciałabym uslyszeć opinie blogerek o zdjęciach w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny mix zdjęć .; )
    no i filmik świetny .;D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! :D
    Świetny blog oby ta dalej :D

    zapraszam serdecznie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super filmik! Też ostatnio taki robiłam ; )
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację 101 posta. Mi do 100 brakuje jeszcze troszeczkę. Świetny mix zdjęć. A filmik świetny. Ludzie,którzy naśmiewali się z Ciebie muszą być mega idiotami,że tak napiszę. Z tego co czytam na Twoim blogu wydajesz mi się być naprawdę interesującą i świetną osóbką :)a co do odrzucenia,to chyba każdy się tego boi. Życzę Ci spełnienia marzeń(zostania piosenkarką):)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje : )
    i czekam na kolejny filmik : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik świetny, a piosenka w tle cudowna ;33

    < be-yoursellf.blogspot.com >

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna szata graficzna bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz wielkie serce :)
    Co do śpiewania , życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo nastrojaowa jest ta piosenka, ktora mialas na filmiku ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugie zdjęcie w ostatnim rzędzie - cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje ! :)
    Powodzenia ze śpiewaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia jeżeli chodzi o muzykę.
    Ja jestem też uradowana bo dostałam się do zaawansowanego kółka muzycznego i jest fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny film! Bardzo mi się podoba ;]


    Czy mogłabyś wziąć udział w konkursie u mnie na blogu? Byłabym wdzięczna, ponieważ to bardzo mi pomoże w rozwinięciu bloga;). Mam nadzieję, że jako blogerka mnie zrozumiesz.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł z tymi zdjęciami ;)Śliczne są ;) Ja już nie mogę doczekać się swojej 100 notki na blogu :)

    OdpowiedzUsuń