05 stycznia 2015

Najsmutniejsza rzecz w świętach?

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie, właśnie teraz nadszedł najgorszy czas świat...A mianowicie ich koniec. W którymś filmików z serii świątecznej, powiedziałam, że najbardziej w świętach lubie to, że dom jest pełen ludzi, zawsze jest tak głośno i w końcu cała rodzina jest w komplecie. Niestety, czas leci bardzo szybko i właściwie już jest po świętach i to odczułam tak naprawdę z momentem odjazdu pierwszych osób z mojego domu...
Oczywiście, zostały moje dwie siostry i siostrzenica, która niestety również jutro juz wraca do domu, ale to już nie to samo. Powoli czuje się, że znów wracamy do codzienności, Nie jest tak głośno jak było z moją cudowną Misią, którą mieliscie okazje zobaczyć na moim blogu. Raz nawet miałam okazję z nią spać haha! Od samego początku mówiła, że chce ze mną spać, ale zanim ja się kładłam ta już dawno usypiała u siebie w łóżku hah. Dopiero niedawno powiedziała, że tym razem da radę, tak też sie stało. Gdy poczuła, że chce spać, po prostu wskoczyła mi do łóżka i zasnęła. 

W ogóle rośnie nam na prawdziwą damę, gdy tylko byłam w domu, zawsze chciała siedzieć u mnie w pokoju, strasznie jej sie podobał a przy okazji mam pełno kosmetyków, którymi oczywiscie jest zafascynowana haha! Pytała mnie co do czego służy lub prosiła żebym ją pomalowała. Sama w swojej kolekcji ma już kilka szminek i pomadek ahah. Chyba rosnie mi konkurencja! Oczywiście, gdy dostałam mój nowy obiektyw, stała sie moją pierwszą i chyba najwierniejszą modeleczką! To własnie jej zdjec mam najwięcej. 
Przy okazji tych moich wspominek, możecie zobaczyć efekty mojej pracy z moim nowym obiektywem, cały czas się go uczę więc bądźcie lagodni ahha! Oczywiście został jeszcze mój najmłodszy siostrzeniec Mikołaj i jego starszy brak Konrad, dzięki czemu nie jest tak cicho..Mimo wszystko, to nie to samo. Boję się momentu, gdy w domu znów będą tylko trzy osoby. Teraz tak naprawdę czekam na moją osiemnastkę która będzie 21 stycznia, wtedy znów dom będzie pełen ludzi! A przy okazji już niedługo mam ferię, pochodze jedynie te 8 dni do szkoły i znów wolne. Szczerze Wam powiem, że nie lubię miec ferii jako pierwsza bo następna taka dłuższa przerwa jest za naprawdę długi czas! 
Może do osiemnastki mam jeszcze te dwa tygodnie z kawałkiem, ale mimo wszystko, nie czuje się jakos specjalnie w zwiazku z tym. Tak naprawdę dla mnie lepiej brzmi siedemnaście niż osiemnaście. Jednak ogromnym plusem tego wieku jest to iz w końcu mogę prowadzic auto! Pokochałam to z całego serca i naprawdę nie ma nic lepszego. Mam nadzieje, że prawo jazdy zdam jak najszybciej abym mogla jeździć jak najczęściej! 

19 komentarzy:

  1. Ola i tak nie zdasz prawka więc wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie mała modelka z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka! Piękne zdjęcia ;)
    Mi również święta szybko przeminęły. Trzymam kciuki,żebyś szybko zdała prawo jazdy! :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia.:) Ja 18 mam dopiero w maju ale też jakoś się za bardzo nie przejmuje, szybko zleci.:) Też chciałabym szybko zdać prawo jazdy ale póki co nie umiem jeździć hehe więc pewnie zdam dopiero za jakiś czas bo i tak teraz nie mam mam czasu na przygotowania i egzaminy.:) A jak będziesz zdawać prawko to może zrobisz jakiś filmik jak się uczyłaś itd.?Chętnie bym zobaczyła coś takiego.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutka dziewczynka :)
    Fajne zdjęcia!
    Do osiemnastki już niewiele czasu, więc niedługo znów zobaczysz rodzinę w komplecie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W ubiegłym roku miałam ferie jako pierwsza i było to do kitu, bo później strasznie ten czas się ciągnął, w tym roku mam je, o ile się nie mylę gdzieś pośrodku.
    Śliczna z niej modeleczka, wyszłyście cudnie na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie chciałam mieć 18-nastki. Prawdą jest, że od 18-nastki czas pędzi do przodu jak cholera. Dziś mam 20-ścia lat i zastanawiam się, gdzie mi umknęły te dwa lata? To boli D; taka dziwna myśl, że teraz już się starzejesz, a nie dorastasz.
    Cudowne zdjęcia. Mała taka ukochana <3 co ja bym dała za taką słodką osóbkę w domu! Popieram. Najgorszym momentem świąt jest to, gdy się kończą i wszyscy wyjeżdżają. To samo przeżywałam z braćmi, których widuję tylko raz albo dwa razy w roku :c.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja 18 lat skończyłam rok temu w kwietniu, ale nie czuję się jakoś inaczej :) z prawem jazdy też mi się nie śpieszy, ale na wiosnę mam zamiar się zapisać bo zależy mi żeby na wakacjach już je mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ! :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award u mnie na blogu.
    Szczegóły: http://kajkams.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-x7.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie chciałabym mieć ferii jako pierwsza, to jest najgorszy termin z możliwych... W tym roku trafiło mi się, że będę je miała jako ostatnia, chyba właśnie to mi pasuje. :)
    Ale słodziak z tej Twojej kuzynki, kiedyś to będzie dla ciebie duża konkurencja, haha. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnei to też najsmutniejszy moment! Piękna dziewczynka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię jak mnie opuszczają bliscy..rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie też najgorsze jest to, kiedy ta atmosfera świąt już ucieka i trzeba wrócić "do żywych ":<

    OdpowiedzUsuń
  14. też nie lubię w świętach tego, że tak szybko się kończą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak samo jak Ty idę do szkoły na 8 dni a potem ferie. Faktycznie jest jest to fajne, bo potem już chodzimy do szkoły bez większych przerw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też w świętach nie lubię tego, że tak szybko się kończą i gdy odjeżdżam z miejsca, w którym spędzałam święta zawsze czuję się taka samotna, jest tak dziwnie cicho i pusto. :)
    Moje ferie również zaczynam po 8 dniach szkoły i tak samo jak ty jakoś nie bardzo jestem z tego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka księżniczka! :) A właściwie księżniczki!
    A ja się boję prawa jazdy i nie spieszy mi się do niego! Urodziny mamy w podobnym czasie, różnica chyba tylko kilku dni! Siedemnaście dla mnie brzmi duuużo lepiej, nie chcę osiemnastki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też wolę, kiedy w domu jest więcej osób, więc doskonale cię rozumiem :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :)) Też chciałabym już mieć prawko :)

    OdpowiedzUsuń