21 grudnia 2013

Świąteczne piosenki ❉

Hej kochani!
Święta zbliżają się wielkimi krokami i pewnie w każdym domu trwają już przygotownia do nich! Sprzątanie, gotowanie czy ubieranie choinki, do tego wszystkiego najlepsza jest świąteczna muzyka, która pozwoli nam poczuć ten cudowny klimat świąt, nawet jeżeli tak samo jak u mnie, nie ma u was w za oknem śniegu! Ja mam kilka takich piosenek i dzisiaj właśnie tymi moimi ulbionymi chciałam się podzielić :)


Większość z tych piosenek to klasyki które prawie każdy zna. Jednak właśnie takie stare piosenki przypominają mi o magi świąt, ponieważ słucham ich od małego i mimo lat wciąż są przepiękne! :)

A jaka jest Wasza ulubiona świąteczna piosenka?

32 komentarze:

  1. Ja kocham zespół Train! więc moją ulubioną świąteczną piosenką jest - Train "Shake up Christmas"

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Let it snow, Merry Christmas Everyone, Last Christmas, All I Want for Christmas, Christmas Time, a z tych co tutaj nie ma to Wonderful Dream, Coraz bliżej święta i Kto wie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. All I want for Christmas is You słucham na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwilebiam te piosenki! Kocham ich klimat ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Mariah Carey :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulubiona to chyba "All I want for Christams is U" ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. słucham wszystkich piosenek z Under the Mistletoe i All I Want for Christmas is You :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też je uwielbiam ! <3

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie uwielbiam co znajdują się na twojej playliście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam klimat świątecznych piosenek. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham świąteczne piosenki <3
    masz bardzo fajnego bloga może wspólna obserwacja ?

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak najbardziej Wham!- Last Christmas

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyka najlepsza :3 święte twe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię świąteczne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio na okrągło słucham Jingle bells, a mimo że ogólnie nie przepadam za piosenkami Justina, lubię tę ostatnią :)
    ________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość z tych piosenek też kocham <3 Uwielbiam świąteczne piosenki Ariany ! ^_^
    Wesołych Świąt, jakbym do Wigilii z jakiegoś powodu nie wpadła na twojego bloga ♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię nie które z tych piosenek a tak najbardziej to Ariany i klasyczne Last Christmas :D

    justice-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne sa te piosenki! Ale ja tam bardziej wole na święta polskie ;) co powiesz na wspólna obserwacje? http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te piosenki, a zwłaszcza "All I want for christmas is you"

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawie piszesz (: wszystko jest spójne i dobrze się czyta.
    patrząc na twoje zaangażowanie - stałaś się moim autorytetem (:
    obserwuję oraz zapraszam do siebie. ♥



    PS. zrobilabys dla mnie design ? :) jesli tak pisz na email : asiejszyn@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt !!!
    Najfajniejsza jest chyba All I want for christmas is you
    Zapraszam do mnie http://pamietnik-very.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. "Merry Christmas everyone" - moja naj <3
    Klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne piosenki, kocham je <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wybrałaś bardzo fajne piosenki :) szkoda ze juz po swietach
    czy możesz kliknąć w 2 linki na moim blogu? Proszę pomóż we współpracy :)
    zapraszam♥
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrałaś naprawdę ładne i ciekawe piosenki. Z chęcią ich posłucham, dodałaś tu kilka nowych których wcześniej nie słyszałam.

    http://pomiedzy-dwoma-swiatami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń