02 stycznia 2013

No i stało się !

Wczoraj pisałam Wam, że coś źle się czuje . Cały dzień chodziłam z bolącą głowa a żadne leki nie pomagały, dziś też nie czułam się najlepiej więc zostałam w domu . Dziwnie się czułam bo jeszcze niedawno dom był pełen ludzi a teraz ja siedzę w nim sama . Przespałam się chwile a później pozaglądałam na Wasze blogi . Mam nadzieje, że już niedługo wyzdrowieje bo nienawidzę tego bólu głowy ! Na chwile przestało, ale czuje powracający ból głowy .

Resztę dnia spędzę w domu, może pooglądam jakieś filmy lub poczytam książkę ....A później wpadnę na wasze blogi .


Leżąc tak w łóżko wpadłam na pomysł by nagrać dla was jakiś filmik, tylko nie mam pojęcia jaki .. Może macie jakiś pomysł ?

39 komentarzy:

  1. fajny pomysł z "ozdobieniem łóżka "

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem jeszcze w domu, ale to dlatego, że nie mam dzisiaj zajęć, a potem powrót do szarej rzeczywistości. Co do filmiku to hmm... Może jakieś ulubione rzeczy z 2012 roku? Albo jakieś podsumowanie? (niekoniecznie blogowe, np. kosmetyczne, czy np. filmy obejrzane w tamtym roku itp.)

    OdpowiedzUsuń
  3. nagraj dzien ze swojego życia < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. marze o tym łóżku *.* mnie też boli głowa, jesteśmy dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hula-hop! Też kręcę ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm .. Jaki filmik ?
    Może jak robisz makijaż, albo coś...

    OdpowiedzUsuń
  7. oddaj łóżko i ozdóbki! :D
    zdorwieeej nam ;**
    zapraszam do sb :)
    i-am-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie od trzech dni boli głowa a dodatkowo mam jeszcze gorączkę i kaszel :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia :)
    Masz bardzo klimatycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super łóżko :) zrób zawartość swojej torebki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. masz fantastyczne łóżko *.* zdrowiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrowiej;)
    Masz świetne łóżko*.*
    Możesz nagrać np.room tour lub Cinnamon Challenge;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że filmik to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne łóżko :)
    polecam ci pamiętniki wampirów, czytam ją po raz kolejny i dalej nie mogę przestać ! :D
    mieszkasz w bolesławcu ? ;o ja niedaleko w tomisławiu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli chcesz poszukac czegoś o książkach to zapraszam do mnie http://ksiazkinaszymimyslami.blogspot.com/. Życze zebyś wyzdrowiała POzdRAwiAM ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. jej jakie masz cudowne łózko *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Może filmik z pytaniami do ciebie ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie udekorowałaś łożko lampkami <3
    wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowiej ! :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. No, więc może filmik z pytaniami ;33? Lubię twoje łóżko *___*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wygląda tak udekorowane łóżko <3
    zapraszam do siebie na smashedsmithereens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne łóżko, zdrowiej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę zdrowia!. Świetny pomysł z lampkami na łóżku ;).
    Twój blog również przypadł mi do gustu więc obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  24. też zostałam w domu, tylko że u mnie gorzej bo zaatakowała mnie anemia...

    OdpowiedzUsuń
  25. oj , każdy teraz jest chory ! Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  26. filmiki to genialny pomysl, uwielbiam je ogladac :) takze nagrywaj smialo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wracaj do zdrowia (też jestem chora), może nagraj o swoim stylu, makijażu itp :)

    OdpowiedzUsuń
  28. życzę powrotu do zdrowia :)
    filmik genialny pomysł, ale nic Ci nie poradzę bo jest tyle pomysłów na filmiki, że mam mętlik w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  29. życzę zdrowia :) bardzo fajny blog, a co do filmiku, to może odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam w klubie chorych :)Masz tak świetnie ozdobione łózko! : )
    Może filmik typu: pytania i odpowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog :) oczywiście obserwuje;*
    Zapraszam do mnie:* http://monikakita1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ból glowy jest okropny!
    Świetnie urządziłaś swój kącik do spania ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. ale masz gebialne łózko *_*

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie wygodnicko :)

    http://pennbury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń