12 kwietnia 2013

Dreamer

Hej. Przepraszam, że wczoraj do Was nic nie napisałam, ale naprawdę nie mogłam. Czułam się strasznie, nie mogłam sama wstać z łóżka tak mnie bolał kręgosłup. Jednak na całe szczęście miałam tylko jedną lekcję. Na której co prawda i tak źle było mi wysiedzieć, ale jakoś dałam radę. Gdy rodzice wrócili z pracy postanowiliśmy, że nie będziemy dłużej czekać i pojedziemy do mojego lekarza ortopedy. Niestety na miejscu okazało się, że dzisiaj nie przyjmuje, więc pojechaliśmy na pogotowie. Musieliśmy poczekać chwilę bo ortopeda miał jakąś nagłą sytuację. Gdy już w końcu przyjechał, oczywiście dał mi zastrzyk. Standard w szpitalu na moje objawy :) Poczułam wielką ulgę, ponieważ zdecydowanie mniej mnie bolało. Koszmar zaczął się dopiero godzinę później. Nie wiem czy wiecie, ale skutkami ubocznymi ketonalu jest silny ból brzucha. Zwijałam się z bólu na kanapie i aż płakałam. Dopiero później pomogły mi dwie tabletki i termofor. 
Więc mam nadzieje, że wybaczycie mi moją wczorajszą nieobecność :)

By Was do końca nie zanudzić, może zmienię temat ? Dzisiaj w końcu doszła moja czapka. Już ją uwielbiam *__*
(Grunt to czyste lustro haha)
Mam nadzieje, że moja opowieść Was nie zanudziła :)


35 komentarzy:

  1. Gdzie ją kupiłaś? :D
    Włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, jak mnie brzuch boli gdy mam okr,es, ze nie nadaje sie do niczego, a co dopiero u ciebie :OO

    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty nas naprawdę nie zanudzasz :D
    Możesz pisać o swoich problemach :)
    http://myworld-anetteworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też na początku taką chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna lustrzanka. Jakie ty mas piękne długie włosy. jak długo zapuszczasz?
    Pozdrawiam ;*



    Miska
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata, ale co 2-3 miesiące podcinam końcówki :))

      Usuń
  6. świetna czapka <3

    zapraszam do mnie;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiesz jak ci współczuje tych problemów ze zdrowiem , to musi być straszne :/ .A czapka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się drugie zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. OMGOMGOMGOMGOMGOMG! gdzie kupiłaś tą zajebistą czapkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju... współczuję Ci z całego serca... Ja kiedyś miałam chore nogi , nie umiałam biegać , chodzić ,chodziłam ale nie po schodach i bardzo wolno .. Na szczęście wyzdrowiałam po ok.2 latach ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ci współczuję ;* mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Świetna czapka

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję. -.-
    Czapka świetna . :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna czapka! Mam zamiar niedługo podobną sobie kupić,ale z ćwiekami:) Oj biedna:( Nie zazdroszczę,chociaż też mam ostatnio problemy z kręgosłupem i czeka mnie wizyta w najbliższym czasie u ortopedy,u którego miałam się pojawić rok temu,ale przez te egzaminy nie miałam czasu. Ketonal? To naprawdę musiało cię nieźle boleć. Moja mama brała kiedyś takie tabletki,ponieważ miała mocne bóle głowy.

    Trzymaj się Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Biedna, taki ból musiał być okropny! ;c
    Uwielbiam twoją czapkę! :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuuuś, współczuję Ci ;c A myślałam, że to moja choroba daje w kość.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna jest <3
    mam pytanie, jak zniżyłaś, wysokość nagłówka? :>

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jest, a Ty w niej super wyglądasz ♥
    Ajć, mnie też tak kiedyś bolał brzuch po Ketonalu, masakra.
    Biedna :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Skutkiem ubocznym zażywania ketonalu nie jest ból brzucha. Każdy reaguje na to indywidualnie - na ciebie widocznie zadziałało tak. Ja często zażywałam w szpitalu ketonal, mój chłopak też i problemu tego nie mieliśmy, więc z tym się nie zgodzę ;)). Ale bardzo mi ciebie szkoda, że musisz przechodzić przez coś takiego... Jesteś naprawdę biedna t.t... A ci lekarze to jacyś pizgnięci. Niech w końcu coś zrobią, a nie! Myślą, że dadzą zastrzyk i będzie dobrze.... ehh. Chodź, przytulę!
    A czapeczka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj mi lekarz powiedział, że po zastrzykach na stan zapalny (np. ketonal) Mogą wystąpić bóle brzucha. Dlatego napisałam "skutki uboczne" bo przecież one nie zawsze występują :) W końcu gdybym wiedziała, że będzie mnie tak bolał brzuch, nigdy nie zgodziłabym się na zastrzyk :) Dziękuję <3

      Usuń
  19. Cudowna jest ta nowa czapka!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurde. naprawdę współczuję ci tego cierpienia.
    naprawdę pasuje Ci ta czapka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masakra, jeszcze nie bolał mnie nigdy kręgosłup ale to na pewno straszny ból.
    Za to z brzuchem miałam przejścia (oczywiście lekarze nie wiedzieli co mi się dzieje) i po 3 miesiącach mojego cierpienia okazało się, że to coś z żołądkiem i od gastrologa dostałam jakieś tabletki i na szczęście mi pomogły.
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. I♥twoja czapka
    Obserwuję ;)
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jeej współuczuję
    świetna czapka ;3
    śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham po prostu twojego bloga ♥ . twoje zdjęcia są śliczne ; ) obserwuję od dłuższego czasu ; ) nie zapomnij i o mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    pozdrawiam ; ) miłego weekendu ; *

    OdpowiedzUsuń