20 czerwca 2014

Odpoczynek ♥ Konkurs choies

Hej kochani! ♥  






















Właśnie jestem po bieganiu i postanowiłam wyjść na dwór by usiąść na balkonie i zjeść pysznego arbuza. Pogoda jak dla mnie jest idealna, przynajmniej teraz, może jedynym minusem jest szalejący wiatr. Gdyby nie on, nie miałabym się do czego przyczepić. Dzisiejszy dzień jest dniem mojej regeneracji i odpoczynku. Miałam spotkać się z Justyną z którą bardzo dawno się nie widziałam, ale niestety plany popsuła pogoda która była rano i to, że musiałam czekać na paczkę, która w koncu do mnie dotarła! Jej zawartość będziecie mogli zobaczyć już niedługo więc czekajcie. Ostatnio bardzo dużo myślałam o blogu, jak już wspominałam chcę w te wakacje go rozwinąć, nie chcę nic więcej mówić żeby nie zapeszyć, ale mam nadzieje, że będziecie zadowoleni. 
Pierwszy raz w tym roku jem tak pysznego arbuza! Ten owoc jest moim wielkim uzależnieniem, nie może go zabraknąć w wakacje, potrafię zjeść całą połowę i będę szczęśliwa jak nigdy haha. Czuje się dziwnie, naprawdę nic mi się nie chce, miałam w planach poczytać książkę, ale nic z tego nie wyszło. Chciałam oglądnąć film, ale każdy po 15 minutach zaczynał mi się nudzić. Jestem bardzo wybredna dzisiaj, trzeba coś z tym zrobić!
Chciałam tez poinformować Was, że konkurs który miał trwać do dzisiaj został przedłużony do 1 lipca, chcieliśmy żeby więcej osób miało szansę wziąć udział w konkursie :) Znalazłam też Wam kilka cudownych rzeczy które możecie kupić za wygrane 25$ w sklepie choies. Jeżeli chcecie wciąć udział w konkursie, możecie to zrobić, wszystkie informacje na ten temat macie w poprzedniej notce. 


24 komentarze:

  1. Ja również dzisiejszy dzień poświęciłam na regenerację sił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo...arbuz! <3 ja jeszcze w tym roku nie jadłam, ale u mnie tak jak u Ciebie nie może go zabraknąć w wakacje :p
    u mnie od rana pogoda jest kiepska, dlatego siedzę w domu, gram w sims'y i czytam książkę :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj chłopak jest uzależniony od arbuza w wakacje :D
    Świetny post :)
    Ja zamierzam pobiegać w sobote :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm <3

    www.aleksandra-r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmm <3

    http://nenadiamante.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie arbuzów, a ostatnio sama odpoczywam <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio również nie mam za bardzo ochoty na czytanie książek, nadrabiam sobie seriale ;) I z filmami też mam tak samo jak Ty! Ale nie tylko Ty, ale przez cały ostatni miesiąc ;)
    Kocham arbuzy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem co dostałaś w tej paczce^^
    ja uwielbiam czytać książki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie przepadam za arbuzami tak bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dawno arbuza nie jadłam :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam arbuzy! MNIAM!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam arbuzy! MNIAM!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zjadłabym arbuza,mniam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Arbuz <3 Śliczne są te szorty :*

    OdpowiedzUsuń
  15. o arbuz mniam ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie chillout'owe zdjęcia. ;) Też wczoraj jadłam arbuza, po raz któryś już w tym roku, pycha! Gdyby nie pestki, mogłabym go jeść na okrągło. ;))

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam arbuzy :) Czekam na te zmiany!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm Arbuz <3
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm jadłabym ;3
    zapraszam na małe rozdanie do siebie! do wygrania urocza bransoletka ^-^

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą samą słabość do arbuzów haha <3

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń