19 lutego 2014

Wiosna w środku zimy.

Hej kochani! 
Nie wiem czy u Was tak samo, ale u mnie za oknem od pewnego czasu czuć u mnie piękną wiosnę! Moje ferie to bardziej ferie wiosenne niż zimowe, ale mi to wcale nie przeszkadza. Raczej należę do osób które lubią ciepły klimat niż zimny i z niecierpliwością czekam na wiosnę. Oczywiście osoby które mnie dłużej znają, wiedzą o tym jak kocham zimę, ale do czasu haha :) Teraz juz mi zbrzydła i chce ciepłej wiosny! Na szczęście do tego już coraz bliżej. Oby tylko nie spadł śnieg, jak to u nas bywa! 
Chciałam po raz nie wiem który przeprosić was za to, że jestem tutaj coraz rzadziej! Jest to przede wszystkim powodowane tym , że nie mam aparatu i męczy mnie jakoś dodawanych tutaj zdjęć. Nie chodzi mi o to powyższe bo jest one akurat robione moją lustrzanką i wygrzebane jest jeszcze z okresu jesieni co widać po liściach na ziemi. Moich rodziców aktualnie nie ma i będą dopiero w marcu więc to właśnie wtedy, aparat zostanie oddany do naprawy! Dalej będe tu pisać bo blog jest dla mnie naprawdę ważny.
Mam nadzieje, że mi to wszystko wybaczycie i ja z niecierpliwością czekam na mój aparat! 
Tym czasem zapraszam Was na mój kanał na yt: https://www.youtube.com/channel/UC9SKv8jh-gHjzbgpY70S2kA

10 komentarzy:

  1. Tez lubię taka pogodę , ale musze przyznać ze kocham zimę ;c
    Piękne zdjęcia ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też bardzo słonecznie :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://eyelashesana.blogspot.com/
    fajny blog obserwuje :)) jeśli mój Ci się spodoba również zapraszam do zaobserwowania : )

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też piękna wiosna :D
    Pozdrawaim ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już z niecierpliwością wyczekuję pełnowartościowej WIOSNY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, tam zdjęcia! Ważne, aby notki były ^___^

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już po mały oznaki wiosny ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie wyszłaś na tym zdjęciu, najlepsze są takie naturalne :) Ja bym w sumie wolała żeby teraz była zima, póki jest luty, a nie że potem w Wielkanoc będzie śnieg :D

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne zdjęcia :)
    U mnie caly rok jest zielono, teraz tylko czekam aż slonce się pojawi i zaczną kwitnieć kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń