19 listopada 2013

Sadness

Hej kochani!
Jestem tak zmęczona szkołą i życiem ostatnio, że pewnie nawet sobie tego nie wyobrażacie! Moja chęć chodzenia do szkoły minęła, wszystko zaczęło sie psuć i wraz z tym wszystkim odszedł mój dobry humor. Mam dość tego wszystkiego, ale wiem, że muszę to jakoś przetrwać. Pocieszam się tym, że po każdej burzy wychodzi słońce i trzeba to przeczekać. Jednak ludzie się nie zmienią, co z tego, że będzie już dobrze, gdy nagle przyjdzie ktoś i będzie chciał to zniszczyć? Gdy odbudujemy to wszystko, ktoś przyjdzie i znów narobi bałaganu niszcząc wszystko co udało nam się zrobić. Nie rozumiem takich ludzi, naprawdę. Wrócę do tego tematu i jestem tego pewna, bo chce się wyżyć, chce gdzieś o tym napisać. A wiem, że blog jest na to idealnym miejscem. W końcu to mój świat, jedyny który wiem, że nikt nie jest w stanie go zniszczyć, nikt.
Mogłabym napisać o tym teraz, jednak w mojej głowie siedzi nadal zbyt niewyjaśninych myśli. Wciąż za dużo by się tego pozbyć i najbardziej boli mnie fakt, że nikt nie jest w stanie mi pomóc. Tylko ja sama.

19 komentarzy:

  1. Też tracę chęci na cokolwiek ale dany radę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym mieć znów 16 lat i takie błahe problemy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiesz jakie mam problemy i nie wiesz co sie dzieje w moim życiu, więc nie wiesz czy są błahe :))

      Usuń
  3. Chandra jesienna! Zobaczysz, przyjdzie zima, będą święta, polepszy się ;). A ludzie, to ludzie. Warto budować od początku i walczyć, by ktoś tego do końca nie zniszczył! Budynek jest zniszczony, ale zawsze są jakieś fundamenty <3. Głowa do góry.

    OdpowiedzUsuń
  4. widzisz-TYLKO Ty sama, więc główka tam do góry, pchniemy się ku górze!:* dasz radę, zobaczysz-musisz odczekać te gorsze chwile, a potem przyjdą te dobre i będzie coraz lepiej, nie daj się przygnieść-to Ty jesteś ta silniejsza, wiesz?
    +dobre zdjęcie, dobry klimat

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się ! Nie chce być wscibska ( jak nie chcesz to nie odpowiadaj ) xd ale chyba nie pokłóciłaś się z Danielem ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak.. mam tak samo! Ale już niedługo święta! ♥

    Obserwuję ;3
    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tez sie nie chce za bardzo chodzic do szkoly..

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę, już nie jedno przetrwałaś :) A tak jak sama mówisz, po tych złych rzeczach nadchodzą dobre i warto się skupiać na nich. Zawsze się znajdzie ktoś kto będzie chciał wszystko popsuć, ale nie warto się nimi przejmować, skoro tak ich interesuje twoje życie, to znaczy że ich jest okropnie nudne i po prostu ci zazdroszczą. TRZYMAJ SIĘ <3

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację ;) blog jest idealnym miejscem, żeby się wyżyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Dasz radę :))

    zapraszam http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że ten ogólny smutek szybko od Ciebie odejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam jakieś złe dni ostatnio....

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko będzie dobrze Olcia :) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez ostatnio jestem wszystkim zmeczona i mam troche problemow ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozchmurz się ! :D
    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że masz głęboką dusze. Świetnie czyta się Twoje posty i jesteś bardzo fotogeniczna, piękne zdjęcie.
    obserwacja za obserwację? jeśli tak napisz o tym u mnie w komentarzu! :)

    http://tyska-tysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń