29 września 2013

Spływ pontonowy.

Hej kochani!
Powoli kończy się nam weekend, a ja czuje jakby dopiero co się zaczął! Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Jak zwykle spędziłam go z moim cudownym chłopakiem i Ulą. A w piątek z okazji dnia kota, został zorganizowany dla nas pierwszo klasistów spływ pontonowy. Było pełno zabawy i śmiechu, ale też i strachu, wiele razy osoby z pontonu obok chciały mnie wrzucić do wody czy po prostu chlapały przez co pod koniec byłam cała mokra! A już nie wspominając o butach które nadal się suszą ;) Później mieliśmy ognisko i jakieś zabawy integracyjne, nasza klasa była najlepsza i wygrała nagrodę, tort i brak pytania w wybrany przez nas dzień. Było naprawdę fajnie, nawet pogoda nam sprzyjała! Niestety czuje, że przez to rozchorowałam się jeszcze bardziej niż byłam wcześniej i strasznie ostatnio boli mnie głowa.
Jest w planach by powtórzyć to jeszcze  na wiosnę, mam nadzieje, że wszystko wypali bo chętnie bym sie przepłynęła! Teraz idę poczytać blogi, poczuc się, wykąpać i spać!

20 komentarzy:

  1. Ooo jak ja bym chętnie poszła na spływ <3


    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie:)
    buziak ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bylam na takim splywie ! Bylo super :3

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że było bardzo fajnie :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym brać udział w takim spływie ale chyba bym się bala...
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wam zazdroszczę takiego wypadu *__* Gratuluję wygranej :)
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym w końcu pojechać na kajaki, musiało być super... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia ;3

    julga-and-julczi.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie brałam udziału w spływie :/

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym pierwszy raz na taki splyw <3 super to wyglada i brzmi! :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, musiało być świetnie ♥ tylko pozazdrościć :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ktoś się nieźle ceni, jak podpisuje takie zdjęcia imieniem i nazwiskiem XDDD. Widzę, że świetnie spędziłaś ten czas. Gratuluje wygranej. Tort pewnie był pyszny C: a choroba... cóż. Taka pora roku. Uważaj na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa, szkoda że u mnie w szkole nigdy nie było takiego spływu.

    OdpowiedzUsuń