24 kwietnia 2013

Załatwione!

Hej :))
Jak tam u Was? Ja jestem bardzo zadowolona i szczęśliwa. Czemu? Bo w końcu mam za sobą te straszne egzaminy z matematyki! Muszę Wam się przyznać, że strasznie się ich bałam...Stres i moje zdrowie, to wcale nic dobrego! Bardzo rozbolał mnie brzuch i zrobiło mi się słabo. Lepiej mi się zrobiło dopiero po opuszczeniu klasy. Ale nie było tak strasznie, zadania nie były wcale takie trudne! Po szkole poszłam zanieść podanie do szkoły i w końcu mam wszystko załatwione. Teraz tylko trzeba się uczyć i czekać na wyniki :)
Teraz już będzie z górki, przynajmniej taką mam nadzieje! Pogoda jest za oknem coraz ładniejsza , co dodatkowo mnie cieszy. Jutro mam zamiar wybrać się na wycieczkę rowerową.

15 komentarzy:

  1. Jeszcze tylko języki pozostały : ) Trzymam kciuki : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że mój pingwinek da radę! xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja piszę za rok, przeżyje :P
    Do jakiej szkoły (profil klasy) się wybierasz?

    Obs.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elektronik na technik cyfrowych procesów graficznych :)

      Usuń
  4. Dobrze, że już dobrze ^____^ oby wyniki były dobre i żebyś dostała się do szkoły, do której chcesz się dostać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez te całe egzaminy uczniowie się tylko stresują, ale trzeba sprawdzić swoją wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, żeby tak dobrze jak dziś poszły ci jutrzejsze egzaminy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w pozostalych egzaminach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie miałam stresu ale matmy nie lubię:) jeszcze tylko dziś i koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ohh też się cieszyłam że egzaminy już za nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Egzaminy mam za rok, a już się stresuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że egzaminy dobrze ci poszły ;)
    Ja piszę za rok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wierzę, że Ci się uda. ;) Zapraszam do mnie: http://chocolatecakeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno się dostaniesz :) My w Cb wierzmy ;)


    www.mini-nuggets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń