08 kwietnia 2013

To lubię!

Hej!
Czy u was też jest taka piękna pogoda ? Jestem zachwycona tym co widzę za oknem. Podobno ma być jeszcze lepiej! Już nie mogę się doczekać gdy będę mogła wyjść w mojej wiosennej kurtce. Obiecałam, że zacznę biegać gdy tylko zrobi się ładniej za oknem. Tak więc postanowiłam dotrzymać tej obietnicy i dzisiaj poszłam sobie pobiegać. Jednak nie byłam zbyt długo bo powietrze okazało się za zimne i źle mi się oddychało. Musze jeszcze poczekać z tym bieganiem. 
Muszę Wam powiedzieć, że jestem z siebie bardzo dumna. Czemu? Bo zrobiłam sobie przepyszny i dodatkowo bardzo zdrowy obiad! Tutaj możecie podziwiać moje "dzieło", haha. 
Zaraz idę robić sobie na kolację ciastka owsiane.


28 komentarzy:

  1. pysznie wygląda :)

    zapraszam do mnie;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybcia <3
    Witaj w klubie biegających :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dziś padał śnieg. -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. O, obiadek wygląda smacznie. :) Życzę więcej pogodnych dni, sprzyjających bieganiu. ;)
    Przy okazji sprawdź za jakieś pół godzinki maile. :D

    http://elliemaries.blogspot.com/‎

    OdpowiedzUsuń
  5. Cz to łosoś, czy tylko mi się tak wydaje? :) Jeśli tak, to zazdroszczę ci w tej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie słoneczko! Też nie mogę się doczekać tych cieplejszych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też będę biegać,jak zrobi się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie.U mnie z pogodą coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pychootka ♥
    u mnie też tak ślicznie! z tej okazji również wyszłam pobiegać, ale to fakt - powietrze jest jeszcze nieprzyjemne..

    OdpowiedzUsuń
  11. Tutaj tez wiosna^^ wspaniale^^
    Od razu chce się biegać, prawda??^^
    Ale pyszności na tym talerzu^^ Ale niestety nie mogę^^
    pozdrawiam


    Miska

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam łososia,szczególnie wędzonego,mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyżby łosoś <3? Uwielbiam łososia ahhh. Nie wiem jak można lubić biegać :O, ale fajnie, że słonko się pojawiło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham łososia, mniam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm jak dokładnie robiłaś łososia ? *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do teflonowej patelni nalałam odrobinę oliwy i wrzuciłam kawałek łososia. Obracałam go na niej aż do momentu gdy był już gotowy, doprawiłam łososia oregano i cytryną :))

      Usuń
  16. Wyglada przepysznie :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia !!

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pyszności! :*

    co powiesz na wzajemną obserwację? :) (odpisz u mnie na blogu)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń