18 kwietnia 2013

Austin

Hej! 
Bardzo się cieszę, że w końcu jestem w domu. Ta podróż strasznie mnie wykończyła. Ale teraz już jest po wszystkim i trzeba czekać na wyniki badań. Boję się, ale też mam nadzieje, że wszystko będzie w porządku. Nie wiem co bardziej wygrywa, ale staram sie myśleć pozytywnie. Przynajmniej na tyle ile potrafię. Pogoda za oknem jest  po prostu cudowna! Uwielbiam wiosnę i cieszę sie, że w końcu postanowiła do nas zawitać.  Wczoraj we Wrocławiu wszyscy chodzili w krótkich rękawach, ale ja jednak postanowiłam zostać w mojej kurtce bo jest idealna na taką pogodę.

Oczywiście nie obyło się bez wizyty w sklepach. Kupiłam bluzkę którą możecie zobaczyć na zdjęciach niżej i sukienkę na egzaminy. Pokażę Wam ją w najbliższym czasie. O ile w ogóle Was to interesuje :)
Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć mnie całkowicie nie ogarniętą i bez makijażu.

25 komentarzy:

  1. Fajna bluzka :) Rzeczywiście, pogoda za oknem cudna też uwielbiam wiosnę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można kupić tę bluzkę???? Jest prześliczna.
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka śliczna ;) pokaż jeszcze sukienkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zobaczyć sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta bluzka! Ja jestem bardzo ciekawa jaką sukienkę sobie kupiłaś. Też będę musiała się w jakąś zaopatrzyć na egzamin...
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki. na pewno będzie wszytko w porządku. musi być i będzie^^ Fajna koszulka^^
    pozdrawiam ;*


    miśka

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba myśleć pozytywnie :)
    fajna bluzka, ale strasznie jestem ciekawa sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka! :)
    Ja jestem bardzo ciekawa, jaką sukienkę udało Ci się kupić! <3
    Trzymam kciuki za pozytywne wyniki badań!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniki wyjdą na pewno dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet bez makijażu jesteś sliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bluzka, gdzie kupiłaś i za ile? Bardzo mi się podoba :)
    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna ta bluzka! <33 Trzymam kciuki, żeby wyniki były dobre.

    elliemaries.blogspot.com

    P.S. - Pokaż sukienkę na egzaminy. (;

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę zobaczyć sukienkę łiii *____* Mam nadzieję, że wyniki będą dobre, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna bluzka :) lubię koszulki z nadrukami :) pokaż sukienkę, bo jestem ciekawa jak wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj kolejna piękna Wrocławianka ;*
    Boski t-shirt!

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie jestem z Bolesławca, ale we Wrocławiu często bywam :) Dziękuję bardzo!

      Jasne :)

      Usuń
  16. Świetny blog - wpadnij do mnie http://factory-idiots.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna bluzka;)
    Jestem bardzo ciekawa sukienki;)

    OdpowiedzUsuń