21 lutego 2013

Stay Strong .

Dziś coś mnie tknęło by napisać taką notkę. Może i nie wszystkim się ona spodoba, ale po prostu czuję potrzebę by ją napisać i to zrobię .

Wiem, że często czujesz się samotna. Więc po prostu zakładasz maskę by ludzie nie widzieli, że w środku cierpisz i boisz się . Chcesz być sobą, ściągnąć z siebie to wszystko i po prostu pokazać prawdziwą wersje siebie...Ale najzwyczajniej w świecie się boisz . Boisz się dopuścić do siebie kogokolwiek i podchodzisz do wszystkiego z dystansem . Ponieważ zawiodłaś się na ludziach już za dużo razy, nie chcesz znów czuć tego bólu  . Czujesz się samotna lecz przed innymi ciągle masz uśmiech na ustach .
Z czasem masz już tego dość . Nie chcesz cierpieć a ludzie wciąż cię ranią . Myślą, że ciebie to nie obchodzi jednak gdy zostajesz sama nie możesz powstrzymać łez bo tak naprawdę nie wiedzą jak wielką krzywdę ci wyrządzają . Sprawiają, że z każdym dniem czujesz się coraz gorzej . Bywa tak, że nawet robią to najbliższe ci osoby . Wtedy już jest najgorzej, nie masz się do kogo zwrócić . Myślisz, że wszyscy cię nienawidzą i z czasem czujesz jak zaczynasz czuć nienawiść do samej siebie .
Jednak oni nie przestają . Słowa ranią ... Leżysz na łóżku, wtulona w poduszkę już nawet nie próbujesz powstrzymać łez . Czujesz, że jesteś nie potrzebna nikomu . Jednak nie poddajesz się i każdego dnia, mimo wszystko budzisz się rano by zacząć nowy dzień . Uśmiechasz się chociaż w środku twoje serce jest podzielone na kilka kawałków . Wysłuchujesz tego wszystkiego od nowa . Jesteś najgorsza, nic nie osiągniesz, nic nie potrafisz, jesteś nic nie warta...To tylko część tego co musisz wysłuchiwać każdego dnia . 
Jednak oni nic o tobie nie wiedza ! Nie wiedzą jaka jesteś piękna w środku i silna . Bo jesteś silna, wytrzymujesz to wszystko . Nie poddałaś się . Wciąż tu jesteś . Wciąż tak samo zamknięta w sobie . Boisz się otworzyć . Boisz się pokazać swoją prawdziwą twarz . Jedyne co chcę ci przekazać to to że nie jesteś sam/a . Wiele osób przeżywa takie coś. Ja też ... 
Ci wszyscy ludzie nie mają prawa brać kontroli nad tobą i twoim życiem . Wiem, że jest trudno ale po prostu bądź sobą .

Nie wiem czy ktokolwiek to przeczytał, ale Dziękuję ! To pierwsza notka przy której pisaniu nie potrafiłam powstrzymać łez .

26 komentarzy:

  1. Mam dokładnie tak samo, czułam się czytając to, jakbym to właśnie ja napisała ten post, tylko, że ja bym tego tak pięknie nie wyraziła, jak Ty ♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. znam to uczucie :C .
    piękna notka .

    OdpowiedzUsuń
  3. ja równiez to znam. Piekna notka, którą czytałam z uwagą. Wiecje takich!

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwe...
    Wspaniały post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się ;) aż nie mogę się powstrzymać żeby nie napisać tego cytatu :
    "lepsi? nie są! nie czuj się gorszy. kto im dał prawo żeby móc nas osądzić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam do końca i bardzo mi się podobało. Mam takie dni, że udaję przed wszystkimi jaka to ja jestem szczęśliwa, ale w środku krzyczę. Wszystko dookoła mnie irytuje, jednak nic z tym nie robię jestem obojętna.

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd ja to znam :) fajna notka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka : * znaam to . zapraszam do mojej koleżanki i zachęcam do zaobserwowania ;http://yourtime-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba... Akurat dzisiaj mam kiepski dzień i doskonale to wszystko rozumiem! Trzymaj się;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci ta notka wyszła , na prawdę ! Czytając to czułam jakbyś pisała o mnie , bo mam podobnie .
    Mimo tego jacy ludzie są , jaki jest ten świat i jak problemy sa ogromne to nie warto się załamywać , bo to jest najgorsze co może być . 3maj się ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże.. Znajome uczucia.
    Nakłoniłaś mnie do refleksji ;)
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże.. Czytając ten post miałam wrażenie, że czytam o sobie.. Mam tak samo, w rodzinnym domu słyszę, że niczego nie osiągnę, że do niczego się nie nadaję. To co robię dobrze pozostaje bez komentarza, ale kiedy popełnię błąd sypią się obelgi.. Mimo wszystko są osoby, które podtrzymują mnie na duchu i ja sama wiedziona myślą " pokażę wam, że się mylicie " nie poddaję się i walczę, staram się walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. PRAWDZIWE ! wielu ludzi tak ma ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No po prostu jakbym czytała o sobie :C Znam ten ból.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd ja to znam..

    Zapraszam do siebie na conversowe rozdanie!
    Do wygrania dwie pary CONVERSÓW o dowolnym kolorze.

    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html?showComment=1358874303739#c8910033450967935360

    OdpowiedzUsuń
  16. pamiętaj aby pozostać sobą i nie poddawać się gdy inni cię poniżają... uwierz w siebie i udowodnij wszystkim, że się mylili to będzie największa satysfakcja!!!


    bardzo tutaj milusio więc obserwuję i z chęcią zapraszam do "e-fashion" ♥
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie to napisałaś! czasem mam podobnie. udaje kogoś by nie być poniżaną a czasem tylko dla tego by nikt nie dowiedział się o moich uczuciach bo ludzie ranią ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Skończyły się moje problemy zdrowotne, ale dopiero po 16 latach.. Tobie życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pomogła mi ta notka. wczoraj chłopak mnie potraktował jak... i nie mogę coś się ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  20. biedna moja :* nikt nie powinien ci mówić takich rzeczy ! jeszcze pokażemy światu na co nas stać ! :) mnie nikt nie poniża itp, ale boje się powiedzieć co czuję, mój kolega musiał się przenieść do innej szkoły i to mnie boli ! boje się, że już tak szybko go nie zobaczę i nie pogadam. boje się, że się oddalimy od siebie. ale najśmieszniejsze jest to, że chcę by wszystko zostało tak, jak jest. boje się, że to wszystko może się zniszczyć i boje się mu cokolwiek powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna notka. znam to uczucie.

    obserwuję i zapraszam do siebie http://mojstylmojamoda.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń