11 lutego 2013

Pierwszy dzień szkoły !

Hej 
Jak tam u was pierwszy dzień szkoły lub ferii ? Mam nadzieje, że udany mimo wszystko ! Ja dziś wstałam wyjątkowo łatwo co mnie lekko zdziwiło bo w nocy nie mogłam coś spać . Musze wam powiedzieć, że czuje się coraz gorzej . Brzuch boli a do tego dochodzi  kręgosłup z którym też mam problemy ! 
Nie potrafię wysiedzieć 45 minut ciągle siedząc . Jakoś będe musiała wytrzymać bo przecież muszę chodzić do szkoły !

Ostatnio jedna z czytelniczek poprosiła bym zaczęła dodawać znów moje outfity . Musze wam powiedzieć, że długo się nad tym zastanawiałam bo w sumie ubieram się tak przeciętnie . Ale że te prośby często się pojawiały postanowiłam dodawać takie zestawy od czasu do czasu :)
Jak już pisałam nie jest to nic specjalnego :) Chcecie bym dodawała takie notki czasami czy nie ?

29 komentarzy:

  1. Moim zdaniem fajnie się ubierasz :D
    Ja na szczęście mam ferie więc jestem wolna xd Mam nadzieje że będziesz się lepiej czuła...

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzka z pacyfką jest genialna! :)
    i-am-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter mi się bardzo podoba.Dodawaj takie posty, są jednymi z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym przeglądała takie notki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest śliczny.:) Ja mam teraz ferie.
    Obserwujemy.?;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny sweter ;) Ja chodzę do szkoły ;c
    Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek śliczny masz ! Twój uśmiech ♥ kocham ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Również nie mogłam spać w nocy :(
    Śliczny outfit ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sweter i torebka. Super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj też miałam pierwszy dzień szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo chętnie poczytam takie posty .
    ja już dawno wróciłam do szkoły, niestety... ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweter.
    też wstałam jakoś dziwnie wyspana.

    Zapraszam do mnie
    unusual-my-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Taaak! :) Dodawaj takie notki częściej! Śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Częściej prosimy o outfity ^^
    A co do tego jak się ubierasz, to zależy w czym ci jest przecież wygodnie i komfortowo. Jak robię tak samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Więcej takich notek! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy dzień ferii w miarę fajny ;)
    Ślicznie wyglądasz w tym sweterku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście mam ferie i zaczęły się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A dobry masz materac ? Ja całymi tygodniami chodzić nie mogłam przez ból pleców i musiałam kupić sobie twardy materac...

    OdpowiedzUsuń
  19. O! świetnie wyglądasz!
    wspaniały sweter i torba *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog zapraszam na mojego
    celebry.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodawaj takie notki ♥
    Śliczne wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym popatrzyła na twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń