03 listopada 2012

Urodziny siostry !

Zauważyłam , że ostatnio u mnie bardzo dużo się dzieje ! Nie żebym narzekała , to dobrze . Lubię to , mam wtedy więcej pomysłów na notki . Wczoraj były urodziny mojej siostry która skończyła 24 lata :) Było nas tak dużo , że trzeba było rozłożyć stół bo inaczej by się wszyscy nie pomieścili ( ale co się dziwić skoro mamy tak mały stół ). Te dni wolnego minęły mi strasznie szybko ! Mam wrażenie , że wczoraj była środa a to już sobota . Nie lubię tego ... Ale przynajmniej coraz bliżej świąt , których nie mogę się doczekać . Coraz bardziej je czuję choć do nich jeszcze cały miesiąc z kawałkiem .


11 komentarzy:

  1. Jaki słodki dzieciaczek *,*
    Twoja siostra jest z roku mojego brata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już myślę nad prezentami he he. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już nie umiem się doczekać świąt :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też już chcę święta, ale znając mnie też będę miała problem z wybraniem prezentów pod choinkę! :)
    Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia :D

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mogę doczekać się świąt♥.♥
    http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. widać dobrze sie bawiliście;)

    OdpowiedzUsuń
  8. great pics ^^
    Would u like to follow each other?
    Let me know :)

    Kisses!

    http://gagcloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń