25 lutego 2012

Nowe koturny ;)

Czeeeść . Jak wam mija dzień ? Mi jak na razie bardzo dobrze . Bardzo Wam dziękuję za komentarze pod poprzednią notką , cieszę się że tak wiele z was pomaga innym :) Akcja poszła całkiem fajnie , jestem z nas naprawdę dumna . Niedługo muszę zabrać się za akcje 'woda dla Sudanu ' .  Ale nie o tym chciałam pisać !
To może innym razem , jeśli będziecie chcieli . W poniedziałek przechodząc na rynku koło sklepu , zobaczyłam piękne buty ! Po prostu się w nich zakochałam . Dziś zabrałam do tego sklepu mamę i mi je kupiła :) Myślałam że przekonanie jej będzie nie możliwe , ale chyba miała dobry humor .
Już je uwielbiam , tylko muszę się do nich przyzwyczaić i nauczyć się chodzić po schodach . Bo tak wysokich koturn jeszcze nie miałam i trochę się boję w nich schodzić . Ale chodzić już się w nich nauczyłam . Myślę że to kwestia wprawy a że już miałam koturny to szybko mi poszło ;)  Teraz lecę na urodzinki  . Buziaki :*

35 komentarzy:

  1. świetne!:) chcę już wiosnę!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, ale osobiście bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ;D
    Życzę miłej zabawy na urodzinach (:
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju ;o boskie < 3 gdzie ty je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz tatuaż?:)
    A buty wspaniałe:)

    Serdecznie zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka ;)
    buciki są śliczne ;)

    Pozdrawiam i obserwuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też teraz musze sobie kupić buty na koturnie ,ale nie mam pojęcia jakie :O .
    Zapraszam do mnie na nowy pościk :
    http://allaboutme1998.blogspot.com/2012/02/019.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sa boskie, mam podobne czarne z fredzlami tylko zabudowane, na takiej samej platfformie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są.

    zapraszam na rozdanie u mnie na blogu.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję ;)
    + zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. te buty są śliczne ♥

    obserwujemy? caprichodemivida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. prześwietne są ! :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie !:P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam najbardziej czekam na nowości w sklepach.
    nowe kolekcje butów ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam kupić sobie lity ♥, ale gdy pokazałam je mamie, zgodziła sie, ale obawia sie o moje nogi i drogę do szkoły, bo pod górkę jednak trzeba iśc. no i cena nie jest za niska.
    mam jedne koturny i zakochałam się w nich, ale nic nie zastąpi płaskich butów, sandałów i trampków.

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz tak w sumie robię, bo nie lubię cały dzień siedzieć w kozakach. myślę, że w ccc znajdę jakieś podobne do litów - marzę o tym

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne koturny, marzą mi się takie! Ładnie wyglądają na nodze - super! :)

    Jeżeli masz ochotę zapraszam na mojego bloga i na konkurs, który organizuję!

    http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładniutkie.
    Też mam ten sam problem. Schodzenie ze schodów to koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne buciki :)

    Z pewnoscią tu jeszcze zajrzę :)

    zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga:

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń